9 april

Vi har en tvåkammarbrunn som ska ta hand om vårt vatten från disk tvätt och dusch.
Men det är något fel på pumpen, vattnet rinner inte undan i duschen och vi hade översvämning
i tvättstugan i går. Anders är hemma idag för att fixa det, så att vi kan duscha och tvätta.

I söndags när jag var ute och gick fick jag sällskap


av ett får... Han kom från gnisvärdsvägen och följde med mig ner till huset. Sen
sa jag till att det var dax att gå hem till fårhagen.


Detta är vår fina braskamin. Varmt och skönt och mysigt.


I måndags var det då dax att överlämna Visby till nya ägare. Passade på
att ta några sista bilder.

Jag frågade och vi fick komma och se sedan när dem hade målat om och flyttat
in och det gick bra.
Vi syns alltså igen, lillla hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0