26 augusti

Nu kommer den tid som jag längtade efter innan vi flyttade hit ut.
När hösten är på gång och turisterna åker hem.
Ännu är det varmt och skänt, så någon höst känns det förstås inte som.
Men semestern är slut och skolan har börjat.
I helgen var det fest, syrran blir snart 50 ÅR. Men det är bara en siffra, man är inte äldre
än vad man känner sig.
Jag vet ej om det var jag eller syrran som var suddigast men så här blev kortet:

Hon sitter på scenen och hennse kompisar sjunger.

Jag har även sprungit några pass förra veckan. Och badat i hamnen.

Längst ut vid stegen går jag i och simmar. Det är härligt att doppa sig när man
är svettig.

Vi var på stan idag och köpte lera till Tim. Han gjorde lite figurer.



Nu när jag har börjat jobba har jag inte lika mycket tid att blogga.
Max 1 gång per vecka lär det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0