10 maj

Här kommer bilder från förra helgen när vi började måla huset.


Salamander grön är färgen.
Nu i veckan har det regnat och varit för kallt, så vi har inte målat denna vecka.

Vi var i Hemse i onsdags och köpte tyg till gardiner.  En färdig gardin blev till
sovrummet.

Vit med broderade rosor längst ner.

i lördags var det först lillkorpen, här är grabbarna som sprang.

Efter nattens regnande blev vi glada att solen sken på oss i Vok-stugan.

Jag har också varit på firmafest i Sjauster.

Några av mina arbetskamrater på verandan.
Vi hade lite tävlingar där mitt lag inte vann, men trevligt ändå.
Sedan satt vi och snackade, drack lite och hade det allmänt mysigt.
Jag trivs bra med alla mina jobbarkompisar.


Kommentarer
Postat av: sofia

fina bilder mami! nu väntar vi på bilder från hemseutflykten i måndags, jag vet ju att du har en hel del fina ;) come on, come on!

2009-05-12 @ 23:06:58
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0