24 maj

Idag blir det tema blommor.
Jag kan börja med att tala om för min syster att julstjärnorna nu ligger i komposten.
Till visning av huset i Visby så köpte jag 2 st paula. Dem stod i källaren, och det innebar
att dem inte fick vatten så ofta och tack vare det så dog dem inte.
Bladen var fina, jag planterade om dem när vi flyttade och se här vad fina dem är.

Vi sådde i gräsfrön för några veckor sedan. Nu börjar det grönska lite.

Jag har även planterat lite idag. I julas köpte jag en liten en, och den
finns nu ute i min blomlåda

Och så sista blombilden för i kväll. Den fick jag av min syrra.
Står på framsidan av vårt hus.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nämen se, mitt favorittema! Och må julstjärnorna vila i frid, på komposten gör de ju nytta också...=)

2009-05-25 @ 21:52:58
URL: http://hederahelix.tradgardsblogg.se
Postat av: Syrran

Nämen se mitt favorittema! Må julstjärnorna vila i frid, och på komposten gör de ju nytta också =)

2009-05-25 @ 21:56:30
URL: http://hederahelix.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0