22 november

I fredags var systrarna och jag i stockholm och shoppade.
Vi tog båten torsdag kväll, på vägen hem blev det en drink och lite glass.
 
Finn 1 fel på en av dessa bilder.

Istället för att köpa hem frukost, tog vi in på ett litet fik när vi gick till
stan på morgonen. Vi slank in på ett litet ställe, trevlig kille som serverade
och billigt var det med, kaffe och macka för 29:-

i ett litet rum, med fina lampor i taket, satt vi och åt frukosten.

När man shoppar blir man fika sugen. En god bulle till kaffet är inte fel.


På centralen hade dem byggt ett riktigt pepparkakshus.


Trötta och nöjda tog vi båten hem fredagkvällen.
Vad jag köpte? Det visar jag vid ett senare tillfälle.

 


Kommentarer
Postat av: sofia

jag ser allt att en drink saknas på det vänstra fotot :) låter som om ni haft det mysigt! och vilket häftigt pepparkakshus :D

2009-11-23 @ 14:56:03
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ja du Sofia, jag råkade ju dricka just som din mamma skúlle ta kort, det var bara att ställa ned glaset så hon kunde ta ett kort till...=) så är det när man är törstig...=)

Och ja - vi hade det mysigt!

2009-11-23 @ 21:56:17
URL: http://rosorochruiner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0