10 oktober

Klockan är nu 10.15 lördag förmiddag.
Jag började min dag med en promenad med mina stavar. -1 grad ute. Det var kallt. Ska komma ihåg
vantar nästa gång.



Det var halt ute på altanen.

Jag har även bakat cheesecake, äppelkaka och bakpulverskorpor.
Snart ska vi ut och såga några stockar som ligger ute.

I går var det fredagsmys.

Vi drack lite vin, åt en god köttbit.
Sedan ut i baljan. Anders tog med en öl ut, jag hällde upp ett glas
Martini, det sista vi hade. Jag tog ett par munnar, men sen lyckades
Tim välta ner mitt glas i baljan. Så inget mer dricka för mig den kvällen.



Kommentarer
Postat av: Syrran

En del badar i champagne, ni badar i Martini... ja alla sätt är väl bra utom de dåliga...=)

2009-10-10 @ 12:09:10
URL: http://hederahelix.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0