17 oktober

Mina tjejer var hemma och hälsade på några timmar förra helgen. Jag fick då låna Sofias kamera,
den är lite vassare än min. Nu har jag lyckats föra över bilderna till min data.

Här sitter vi alla i baljan och myser. Det var första gången för dem och
dem tyckte det var skönt. Alexandra som tog båten till Norge på kvällen
somnade nästan direkt på båten. Man blir trött av värmen.

Idag har det regnat nästan hela dagen. Lite hagel på eftermiddan, men även en liten
stund sol, så det blev en kort promenad i skogen.
Vi har varit i stan, Anders köpte 2 par skor, och jag bytte mina stövlar jag köpte tidigare,
dragkedjan gick sönder första gången jag skulle använda dem. Jag bytte till ett
par höstskor utan skosnöre.
Vi var även förbi Södervärnshallen, där var truppgymnastiktävling. Stanna bara en
liten stund. GF Gymmix Visby var med och tävlade, men vi stannade inte och såg dem.
Ikväll är min son stirrigare än vanligt. Det är spännande att fylla år.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0