22 oktober

I går hade jag rensning i klädförrådet, jag satt in en liten skohylla också.
Detta är före.




Jag satt även in en byrå, så nu ser det ut så här. Var sak har sin plats.


Denna vecka är höstlov, jag var ledig i går. Vi åkte till Hemse med pappa och Elvira.
Var hos Hemse Tyg och garn, tittade på lite jultyger som hon just fått in.
Kunde inte bestämma mej ang nya gardiner till jul hemma.
Men ett tyg kunde jag inte låta bli. I köket har jag "lammtema" och jag hittar
ett tyg där lammen har tomteluva. Det blev även grytlappar i samma tema.
Och så köpte jag en badrumsmatta till badrummet uppe. Vi har ingen golvvärme
uppe så det känns lite kallt om fötterna. Så då bli denna perfekt.




Kommentarer
Postat av: sofia

haha, det låter ju helt fantastiskt att du hittat en tyg där lammen har tomteluva :D det måste ju bli perfekt i köket! fin matta dessutom! kramar :)

2009-10-22 @ 18:27:43
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0