19 april

Tiden går så fort, det är redan en vecka sen jag var inne och skrev något sist.
Vi har städat garaget i helgen. Fick upp lite saker på vinden över garaget.
Skidor, barnstol, vattenskidor mm.
Och så har jag börjat att räfsa.

Det blir lite räfsande varje kväll nu, då blir det kul om man slipper räfsa
allt på en dag.

Detta "svartbygge" rev grabbarna ner. Dem hade väldigt kul när dem byggde
i fjol.


Och så var det dax för en ny kompost. Den gamla var full.


I kväll har jag varit ute och räfsat lite, därefter tog Tim och jag
ett bad i baljan. Nu är man skönt trött, har även varit ute på promenad
både i morse och på lunchen.


Kommentarer
Postat av: syrran

Ja, tiden går fort, men din verkar gå fortare än de flestas..;o)

2010-04-19 @ 21:54:14
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0