25 augusti

Tillbaka till Gotland.
Borta bra men hemma bäst.
Idag har det varit en riktig höstdag.
Tim var på cykelutflykt i skolan, naturligtvis regnade det på dem.
Vi hade ialla fall trevligt på vår resa. 86 mil körde Anders.
Först till Helsingborg.

Dessa underbara tjejer  var med på resan.

Här är Sofias port.
Vi kom fram mitt i natten. Packade ur bilen och gick till kojs.

Så här fin rabatt fanns precis utanför.
På lördagen hade Sofia bokat ett släp, vi skulle till Lund och hämta
en soffa. Vi hade tur med vädret, inget regn på soffan.

Detta bord gjorde Sofia på Gotland. Skivan gjutade hon i vårat
garage och benställningen besällde hon av en snickare.
Skivan var väldigt tung. Skivan ska oljas, och benen målas.

Vi lämnade Helsingborg och åkte vidare till Alvesta.

Då såg jag denna skylt "Ryssby". Mina syrror vet nog varför jag
tog kort på denna.

Här bor min bästa vän.
Vi har inte träffats på 3 år, så det var ett kärt besök.
Vi åt kräftor och västerbottenpaj på kvällen.
Söndagen åkte vi in till Växjö och handlade lite.
På kvällen var det sen dax att åka hem.

Här kom precis båten och skulle backa in i Oskarshamn.

Det blev en lite blåsig resa, vi åkte med den lilla färgan.
00.30 kom vi då hem till slut i Gnisvärd.
Snabbt i säng, skönt att sova i egen säng.


Kommentarer
Postat av: Ryssan

Kul att (äntligen) få se lite bilder från resan! Vilket snyggt bord hon har gjort, hon kan hon! Värsta designern :o)

Kul skylt!

2010-08-25 @ 22:29:27
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0