18 februari

Idag för 111 år sedan föddes min farmor Greta.


I går var det kramkalas hemma hos mig.
Gotlands Gymnastikförbunds sista möte.
Nu är det Gymnastikförbundet Stockholm/Gotland.
Vi åt semlor bla och gick igenom lite gammalt material, märken,
tidningsurklipp, bilder.
Förbundet startade 1932, och jag har varit med som sekreterare
sedan 1999.


Ikväll har vi ett "extra" barn här. Min systerdotter följde med hit efter
skolan, nu logger hon och sover jämte kusinen.
Dem har spelat Wii, badat i utebaljan och haft kul.
Jag läste en saga, och sa sedan att man somnar fortast om man ligger
tyst och stilla. Jag gick ut och satt mig vid datan, och 5 minuter senare
sov dem båda.
I morgon bitti är det väckning klockan 6.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0