1 advent

Idag skulle vi då tända det första ljuset.

Och här skulle jag ladda upp en bild. Men min data vill inte
det i kväll.
Det blir inlägg utan bild.
I går julpyntade vi. Julgardiner kom upp, och adventsljusstakar i fönstren.
När jag tog fram lådan med jultextil och hittade gardinerna blev jag
glatt överraskad, jag hade glömt att jag hade dem.
Och så har jag varit ute med pappas hund, både lördag och söndag.
Vi går i skogen där han kan springa lös. Idag fick vi pulsa regelt
båda två, då det kom mycket snö i nättres.
Idag har vi varit i stan, Tims klass har sålt kakor mm på julmarknaden.
När vi kom hem var Tim frusen och då tog vi ett dopp i baljan, 39 grader.
Efteråt var vi varma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0