21 november

Tack far halsningar fran Sverige.
Det ar tyvarr lite for mycket moln, men formiddagen i dag var varm och skon.
Nu sitter Tim och jag pa spelhallen vid var sin data.
Det lat bra med strandpromenad att springa pa.
Men den ar inte sa lang.
Nar jag hade sprungit sa langt jag kom at bada hallen sa hade
jag varit ute i 18 minuter.
Nasta dag vagade jag ga over staketet och kunde springa lite
langre. Tim och jag var med pa vattengympa, men det gick inte
att gemfora med Cyperns. Den har var endast 25 minuter kort och ingen
trevlig norrman.
I morgon bitte blir det Aerobics vid hotellet.
Och tisdag har vi bokat en utflykt, da blir det att rida pa kameler.
Vi forsatter att ata och dricka gott, bilder far ni se nar vi kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Sofia

så kul att du uppdaterar där nerifrån :) låter som om ni har det bra! så länge det inte regnar eller är kallt är det dumt att klaga! hoppas aerobicen är bättre än vattengympan då ;) krama om dina pojkar från mig! puss och kram

2010-11-21 @ 18:51:47
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Persik

Kämpa på. Kaninen lever ännu, posten är hämtad av Alexandra. Här har vi varmt (+grader) och skönt.

Njut av tillvaron även om inte det är så vrålvarmt.

Hälsn

Pappsen

2010-11-22 @ 13:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0