24 november

Sista dagen på semestern. Och då fick jag till det med min egen dator.
Ibland tar det tid.
Vi har det underbart här nere.

Här sitter Anders på treassen.

Här är poolen. Lagom stor så att man kunde få lite simm-motion.

Här är badpojkarna.

I går var vi på äventyr, Kamel Safari.
Vi red först på Kameler ca 30 minuter.
Sedan åkte vid med jeepar upp i bergen. Fick se utsikten.
Mycket berg finns det här.
Vi stannade till på ett ställe där vi fick sangria och klappa kameler.
Och så stanna de vi i en liten by, nu kommer jag inte ihåg vad den hette.
Där växte apelsiner på träden.
När vi skulle hem, åkte vi Off Road, alltså på grusvägar, dåliga grusvägar.
Det var backigt och stenigt och kurvigt. Vi blev dammiga, men kul var det.
I morse sprnag jag en halvtimme och samm sedan i atlanten.
Detta är sista dagen här nere. Ska njuta av sol och bad.
Flyget går 8.05 i morgon så det blir tidigit upp.
Nästa inlägg kommer från Gnisvärd.

Kommentarer
Postat av: Syrran

åh, så skönt det ser ut...mycket skönare än vädret som väntar er här hemma. Regn o rusk o blåst, låter det lockande...? Nja, kunde just tro det... B-)



Kram ryssan

2010-11-24 @ 22:23:18
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0