10 oktober

I fredags kväll var vi bjudna till en av Anders systrar.
I ett litet gulligt hus i innerstan bor dem.

Här satt vi och åt.

Efterrätten, en mycket god marängtårta.
Vi hade även 5-kamp som bestod av pilkastning, bollkastning, peng-kastning,
kortspel och tärning. Kul.
I går var en underbar dag på stranden. På förmiddagen sprang jag där
och på eftermiddan blev det en promenad. Och kameran var med förstås.

Lågt vatten, då kommer alla stenar fram.

Denna sten tycker jag liknar en katt.
Och så bakade jag igen. Med mammas form.
Det är något magiskt över den. För jag lyckades igen.

Denna gång var det en banankaka med muskot som jag aldrig gjort förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0