10 augusti

Idag har jag varit på utflykt med mina döttrar.
Vi började i Vall.

Här har precis öppnat ett Glutenfritt bageri och Café.
Vi fortsatte mot Hemse.

Vi tog en picknick lunch. pastasallad och bröd.
Vi bestökte några butiker i Hemse. Bl a Ladan, Hemse Tyg och Garn,
Kupan.
Därefter fortsatte vi mot Petesgården.

På väg mot ingången.

Vi var inne och kollade i huset. Det fanns även Café men inget
bröd som passade Sofia.
Vi körde tillbaka en bit och hamnade i Hablingbo och hittade ett Café.


Min bulle och Sofias rulltårta. Alexandra åt citronkaka.
Vi var också inne på alla loppis vi åkte förbi. Tjejerna köpte
några gamla kasettband. Jag köpte ett kökslexikon.
Tack för en skön dag, tjejer.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack själv finaste mamma! :)

2011-08-12 @ 00:27:09
Postat av: Sofia

Tack mami :) Det får vi göra om <3

2011-08-12 @ 00:31:42
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0