2 juni

En extra ledig dag är inte hel fel. Jag har fått mycket gjort idag.
Började med att frosta av frysen, kunde låna syrrans frys så länge.
Jag städade hela huset, gick en sväng med Charlie, tvättade 2 maskiner tvätt,
rensade i rabatterna, planterade blommor och jordgubbar.
Har även gjort rabarbersaft och paj och bjudit grannarna på.
Fick jordgubbsplantor av mina döttrar på mors dag.

Planterade dem i en blomlåda, hoppas dem finner sig tillrätta där.

Nu väntar vi på att dem ska mogna.
Jag har även fått nya blommor i blomlådan på framsidan.


Och så mina fina rabatter.



I kväll ska jag vattna, jorden är snustorr.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad fint det blev med jordgubbsplantorna mamma! :)

2011-06-02 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0