8 november

Onsdag är en bra dag.
Klockan 6.30 åker man och barn till stan.
Jag börjar med frukost, sedan ett par timmar med jobb vid datorn.
Kl 9 går jag en promenad.
När jag kommer hem fikar jag.
Mer jobb, lunch, jobb, fika, jobb och sedan dax för matlagning.
Det är skönt att vara hemma utan ljud, ingen Tv och ingen som
ropar och vill ha min hjälp.
Nu lite bilder från promenaden.

Tv soffor kan se olika ut. Här är en variant.

Vägarna är rustade  för vinter. Men vi hoppas att snön väntar
med ankomst till så där dagen före julafton.

Någon har byggt en fin koja i trädet.

Kommentarer
Postat av: Berså

Gillar tv-soffan !!! :)

2011-11-09 @ 17:36:19
URL: http://bersabutik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0