27 februari

Nu känns det som våren är på väg. Har haft lite sportlovsledigt idag.
Började med att jag sov väldigt länge, klockan 9 steg jag upp.
Ni som känner mig vet att jag inte brukar sova så länge.
Jag var ute en promenad i skogen, och man känner att våren är nära.
Och då längtar man efter att förnya sina krukväxter lite grann.
Var på Linds i fredags och shoppade lite...

En hemtrevnad(ska ha vatten varje dag) och en liten ny suckolent
(ska ha vatten lite mindre ofta) Hoppas dem kan trivas ihop med verandan
som utsikt.

En ny pelargon blev det också. Har sparat 2 st pelargoner i garaget,
vet inte om dem har klarat sig. Är väl dax att få lite fart på dem.

Detta är en Adiantum. Vill ha vatten varje dag och även dusch.

Och så en Lycklig Lotta. Också en törstig växt.
Duken är ny, köpt i Fardhem, hos Gahms. Var där i lördags i samband
med bad i Hemse.
I eftermiddags tog vi bussen in och firade en 13 åring.
Tisdag blir det jobb som vanligt, sedan ledigt onsdag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0