16 november

Äntligen.
Min data är nu i bruk.
Jag fick virus, ett kraftigt sådan för en månad sen.
Lämnade in den till en databyrå, och dem fick bort viruser 
och gav mig 2 alternativ.
Köp ny data eller radera all info på datan och starta om den på nytt.
Jag tycker om min data så jag valde det sista.
Men först skulle jag  spara ner det jag hade.
Alla kort och jobb.
Så lämnade jag iväg data för rensning och nu har den då kommit tillbaka.
Då ska allt installeras igen.
Antivirusprogram, skrivare,  bokföringsprogram, löneprogram,
alla sidor på internet, Det är mycket att göra innan man kan
känna sig hemma igen.
Så här naken var min data när jag startar den.
Dax att leta fram en bra bakrundsbild.
Ha en trevlig fredag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0