24 november

Det är inte ofta jag är på stan nattetid.
Men det har nu hänt.
V i började med en middag på Lindgården.
Vi började med en liten förrätt.
Oxfile... det smälte i munnen. Till det ett gott vin från Australien.
Kaffe och tillbehör.
Nu är man mätt. 
Då går vi ut på stan.
På Masters. Vet ej när jag var där sist.
Och vem träffar vi där om inte storasyster och Larsa.
Och min barndomsvän Lotta. Hennes dotter var med och hon
var instruktören på Zamba passet jag och Berit var på förra veckan.
Dags att krypa till kojs.
Vi tog in på Lindgårdens hotell.
Har nu ätit frukost på Strand hotell. Grå November.
Men en trevlig kväll och natt med maken.
Tim var i Eskelhem kyrka och sov.
 

Kommentarer
Postat av: Persik

Bra gjort. Man behöver koppla av från vardagen och göra något extra ibland. Tycker man överraskningar så är det en bra grej att göra sådana utflykter.
Grannen

2012-11-25 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0