20 mars.

Vårdagjämning. Dag och natt lika långa.
Vad glad jag blev för kommentarerna, att ni saknat mig. Det peppar mig
att skriva.
Idag blir det våfflor igen, syrran, mamma och pappa kommer hit.
Solen strålar ute, har varit på städhumör. Har hållit igång hela förmiddagen.
Anders och jag tog en tur till stranden, och mycket snö har försvunnit denna vecka.
Ännu är det lågvatten.
Men vår väg hit är inte så roligt att köra nu, hälften snö, hälften lera.

Tvättade bilen idag, det har jag inte gjort sen snön kom till jul. Det
behövdes verkligen.
Kaninen trivs, han brukar ligga i solen och mysa.
Idag höll han på att tvätta sig.

Imorgon ska jag till Stockholm på årsmöte. Båten upp på morgonen
och båten hem på kvällen.
Det blir tredje söndagen i rad som jag är på årsmöte, men detta möte
har jag ingen funktion, ska bara vara med och lyssna.
Ha en fortsatt bra helg.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja, kommentarer är roligt att få, här får du en till...=) Tack för våfflorna, de var så goda...mmm

2010-03-20 @ 17:47:43
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0