Välkommen till min nya blogg!

Jag hade tänkt att skriva om vad som händer när vi ska bygga nytt i Gnisvärd.
Vi har ritat hus hela hösten och nu är det dax att lämna in för bygglov.
Det kommer att bli lite bilder också hoppas jag.
Men nu är det som sagt bara att vänta på bygglov.
Vi har låtit Sävsjö trähus ritat vårt hus. Dem ritar hus som man vill ha det, alla hus
är unika. Och vårat hus fanns inget färdigt att köpa. Vi ska bygga 60 kvm i 2 plan.
Nu är stugan 60 kvm i en plan.
På tal om stugan. I höst är det 40 år sedan pappa köpte stugan. Och jag har alltså varit där
varenda sommar sedan dess. Jag och Anders trivs mer och mer där, så vi bestämde
att där vill vi bo för gott. Vi hoppas att allt ska gå vägen.


Kommentarer
Postat av: lena

Kul

2008-01-25 @ 15:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0