14 juni

Denna vecka har det varit skolavslutning för Tim.

Detta är Tofta kyrka, men där var vi inte. Vi var i Pingstkyrkan.
Från klass 2 - 6 var där och hela kyrkan var överfull med syskon och föräldrar.
Alla klasser var uppe och sjön någon sång, en del spelade eller sjöng solo.
Lärarna hade gjort en egen sång. Kul.
Så nu är det sommarlov för alla barn.
För min del ha jag semester denna vecka. Hoppas på lite mer sol.

Denna bordstablett köpte jag på Jysk. Endast 3.95 st kostade dem.

I går var det fest för min chef som fyllt 50 år. Över 100 st inbjudna.
Med partytält i trädgården blev det en mycket trevlig fest.
Sill, grillat lamm och dricka. Smaklösa var och sjöng och en trollkar visade
upp några konster. Jag skjutsade hem pappa vid 23,30 sedan åkte jag själv hem

Kommentarer
Postat av: sofia

snygga bordstabletter! :D och vad kul att festen blev lyckad :)

2009-06-14 @ 15:56:40
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0