14 mars

Idag blir det tyvärr inga bilder, för jag glömde kameran.
Men jag kan berätta lite vad som  hänt i veckan.
I tvättstugan har det kommit garderober, tvättmaskin och tvättbänk och så små röda kakel.
Jättefint tycker jag.
Öppna spisen är på plats, men ska bara målas. All tapetsering är färdig.
Badrummet nere är kaklat på väggen, det är en stapel med bål och grå kakel, resetn är vita liggande
kakel. Fint.
Annars är det väl inget nytt. Men denna vecka ska det bli så gott som färdigt, för fredag är det förbesiktning.
På torsdag ska  huset värderas av vår mäklare, banken kräver det.
Och i klädkammaren är en hatthylla på plats.
Nu är det full fart på att packa saker hemma i stan. Jag har rensat mitt kontor nu i veckan,
och mycket är det. 3 föreningar, 5 företag, det blir lite papper och pärmar det. + alla räkningar
och dyligt som man sparar.


Kommentarer
Postat av: syrran

INGEN KAMERA - nej nu vet jag inte vad som tagit åt frun...

Ja, vi ses i alla fall om en stund - skall bli gott med våfflor!

2009-03-14 @ 14:24:49
URL: http://hederahelix.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0