22 maj

Äntligen dax för lite bilder. Det är lite att pyssla med ett nytt hus, så det blir inte så mycket tid
framför datan.

Detta är 8 kubikmeter jord som vi lade på baksidan av huset.

Det var kämpigt, men v i hjälptes åt med skottkärra och att kratta ut.
En dag tog det.

Blomlåda köpt vid kg ahlqvist.

Jag var i Hemse för att köpa gardiner. Efteråt var vi på bageriet och fikade.
De hade bra med glutenfria alternativ.

Här är gardinaffären, Hemse Tyg o Garn. Det fanns mycket fint. Inte helt lätt att välja.
Men jag hade min dotter med mig som smakråd.

Och detta är gardinen i vardagsrummet. Syrran var vänlig att sy denna.
Vi väntar bara på fler gardinstänger, sedan kommer resten upp.


Kommentarer
Postat av: sofia

Jäklar vad snyggt det blev! Du måste ha haft med dig ett himla duktigt smakråd ;)

2009-05-24 @ 20:22:21
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0