27 november

Äntligen Fredag. Vet ni vad det är för bra med fredagar?  Det är snart måndag.
Då vet ni det.
I kväll har familjen Jacobsson varit på Lindgården och ätit en bit mat. Det blev en
köttbit till oss vuxna och fish and chips till sonen. Dem hade dukat fram julbord
och ett fint pepparkakshus hade dem i fönstret.

Fint eller hur.
 
I dag har jag även köpt ett par vinterstövlar.

Det är lite lurv i, det kan behövas nu när det ska bli lite kallare.

Och så en bild på lite hemmamys. Vi tänder mycket ljus om kvällarna,
det går åt många termofatljus.

Visst är novemberkaktusen fin. Den har varit tråkig länge, men nu
blommar den för fullt.


Kommentarer
Postat av: sofia

mysigt med lindgården, jag ser fram emot julbordet när jag kommer hem :) hade inte du redan köpt ett par vinterstövlar? eller de kanske var för kalla?

blomman var jättefin! jag kanske ska ta o köpa mig en sån? eller en julstjärna, den borde jag ju kunna hålla i liv fram tills jag åker hem iaf... haha :)



puss och kram från helsingborg! (där jag börjat lördagen med promenad i nästan två timmar, en mil!!!)

2009-11-28 @ 15:20:11
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: sofia

och fina ljusstakar från thailand, förstås :D

2009-11-28 @ 15:20:47
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0