31 oktober

I går fredag var det fredagsmys. En god köttbit och lite vin är aldrig fel.
Och en skön brasa.

Sista oktober idag. Tänk vad tiden går fort. Idag har vi stadat lite på förmiddagen, jag får som
bekant mina städryck, och då är det bara att sätta igång.
Jag började med en skön stavpromenad i skogen. Sedan frostade jag av frysen. Lånade lite
plats i grannarnas frys.
Anders dammsög nere och jag uppe. Badrummen fick sig en omgång, duschkabinen
ser ut som ny. Använder ett starkt medel, får hostatack varje gång jag använder det.
Men rent blir det.
Centraldammsugarens filter gjorde jag rent, vädrade sängkläder.
Vi tvättade våra bilar.


Nu är det fint ute i naturen med alla höstfärger. Min blommor på baksidan
av garaget, två fuschsior har börjat blomma igen.

Grannen har mycket löv.


Ett fint löv vid friggan. Dax att kratta i trädgården lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0