13 september

Var i Stockholm på Lillsved, Värmdö fredag, lördag. Möte i Stockholms Gymnastikförbund.
Vi, Roland och jag, flög upp på fredag em. Vi började med middag 17.00, sedan möte 18 -21.
Sedan vin och kex och snack. trevlig. Klockan 23 började mina ögon blacka, var trött och då
gick vi och lade oss alla 8.
Nästa dag var det möte mellan 9 -11, sedan lunch och hemfärd med flyg 16.40
Skönt att vara hemma igen.
Anders och Tim hade varit så dutkiga, anders putsat fönster och Tim städat sitt rum.
I dag började det med regn, men vid 9 kom solen. Jag sprang iväg och tog mitt
 morgondopp i havet. Kollade i em och det var faktisk 20 grader i vattnet.
Idag har vi ordnat vinterbur till kaninen.

Visst har han det bra vår lilla kaninis. Han går själv in och ut i buren.
Och en egen trädgård att vara i.

Så här söt är han.


Stegen klarar han galant att gå på.


Tim fick en ny stereo på väggen. Sängen har han bäddat själv.


Anders har köpt nya lampor till vardagsrummet. Fina eller hur?


Ett tips från syrran att sätta upp hyllor i tvättstugan. Sofias gamla
hyllor kom väl till pass. Dem var färdiga med konsoler på och rätt
färg på kanten.

Fin begonia i fönstret.

 


Kommentarer
Postat av: sofia

snygga lampor! och vad bra att mina hyllor kom till användning, se där, den som spar han har ;) hehe. krams!

2009-09-14 @ 15:20:48
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0