6 september

I morse blev jag blöt. Jag var ute och gick med stavarna och så började det regna.
Det vara bara att fortsätta gå. Jag bada även i dag i hamnen, nu med regn uppifrån också.
I dag var inga vågor. När jag gick hem började det regna ordentligt.
Skönt med en varm dusch när jag kom hem.

Idag har vi varit med mamma på södra Gotland. Glömde såklart kameran.
Vi åt mat på Majstregården, rödspätta för vuxna och korv/pommes för barnet.
Mycket gott. Tim klättra på Hoburgsgubben. Det var första gången han såg denna rauk.
Vi åkte genom Hemse för att fika, men inget fik öppet. I Klintehamn köpte vi mjukglass
och sedan hem och drack kaffe. En trevlig dag med mamma. Hon verkade nöjd ocskå.
Vi var förbi Gamen, en butik likt ÖB i Levide.
Anders hittade stövlar och jeans.
Jag hittade tallrikar och vattenkanna.

Har funderat att byta mina bruna tallrikar, Sofia lär väl bli glad.
Ville köpa något vitt  som inte var så dyrt. 16 kronor styck kostade dessa
och det tyckte jag var ett bra pris.

 
En vattenkanna att ha på övervåningen.

Syrran var förbi innan cypernresan, fick dessa blommor som var kvar från
hennes födelsedag. Mycket fina.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0