14 augusti

Idag var det svettigt.
Började dagen med att springa en runda på 30 minuter.
Blev svettig, gick net till stranden, havet låg som en spegel.
Svalkande skönt i vattnet.
Efter frukost tog jag tag i rabatten, det var dax att få stenarna på plats.

Jag har lagt dit dem provisoriskt. Ska nog lägga dem lite tätare.
Rosen står ivägen, håller även på med den rabatten som den ska flytta till.

Här ska den nya rosrabatten ligga.

Här ska ännu i lite rosjord. Stenarna blir på andra hållet här,
jag tycker det passar bättre så när rabatten inte är så stor.
Det tar lite tid ibland att få saker färdiga. Men jag har jobbat full
tid denna vecka, + att vi har haft gäster 2 kvällar. Men det är ingen
paniken, jag ska även ha lust när jag gör något.
Min förhoppning är att rabatterna ska vara klara innan nästa fredag,
då vi åker iväg till Helsingborg över helgen.

Kommentarer
Postat av: Susanne Svenske

Hej Lena

Jag tycker din sida är trevlig. Ni sitter inte still precis.

I Helsingborg är det ett måste att besöka Ebbas Fik. Ett 50-tals fik där allt är 50-tal. Enormt stora bakverk och mycket god mat.

Kram Susanne

2010-08-14 @ 21:12:15
Postat av: Sofia

det blir ju jättefint med rabatten mamma :) duktig du är! puss och kram!

2010-08-15 @ 19:15:22
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0