12 december kväll

Jag glömde berätta i morse när jag skrev på bloggen att jag sprang
Lucialoppet i går. 10,6 km. Det tog mej 68 minuter att springa. Det
var halt och slask, fick se ordentligt var man satte fötterna.
Man springer från p18, allégatan, bingebyhallen, korpen, lasarettet,
hamnen, och så hela färjeleden upp tillbaka till p18. Backen upp är
jobbig, men jag sprang hela vägen. Jag är nöjd.

Idag tillbringade jag 2 timmar i köket på eftermiddan.
Resultat blev rena kökslådor(med matvaror i) och 3 limpor.
1 glutenfri vört limpa och 2 vanliga vörtlimpor.
Recepten finner ni på www.lillaskafferiet.blogg.se

Denna kaka bakade jag i torsdagskväll till jobbet, det ser ut som
kärleksmums, men det är mjuk pepparkaksmums. Riktigt god faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0