9 januari

GRATTIS GUNNAR. Min man heter bl a Gunnar, glömde att gratulera honom i morse.
Han åkte hemifrån redn 6.00, skulle åka båten.
Jag låg kvar i sängen, tog på mig MP3 lurarna och lyssna på min bok "Den orolige mannen".
Jag låg kvar i sängen till 9.45 (Kors i taket) Jag somnade ifrån boken 2 ggr, fick då leta
var jag hörde sist. Tim kom in 9.00 då låg vi och pratade lite om min barndom.

Sen har vi varit i Vibble, Tim har köpt Sims spel via blocket.
Jag har jobbat lite med Gymmix hemsida,tvättat läst tidningen.
Och så en promenad på stranden.

Klockan är straxt före 15.00. Solen är på väg ner.


Vid Gnisvärds hamn hittade jag denna grillplats.


Mycket is är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0