16 mars

Nu är det på tiden att jag skriver igen. 10 dagar sen. Vad håller jag hus?
Jag har gjort några prov i redovisningsekonomi.
Jag har planterat om blommor. 
Och köpt några nya exemplar.
Jag har varit hos mamma och Kasper.
  
Jag är ute och går klockan 5 på morgonen.
Jag har varit på årmsöte 2 söndagar.
Jag har ätit årets första våfflor.
Och varit på stranden...

Strandkanten.

Här ligger vi i sommar och gottar oss.

Det är jätteskönt att det blir ljusare på kvällen, solen går nu ner ca 18.00
På lördag är det vårdagjämningen. Har bjudit släkten på våfflor på lördag.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Äntligen ett "livstecken" ifrån dig! Undrade var du höll hus, men nu vet jag..=) Kan jag passa på att tacka ja här, till våfflorna..? Skall bli såå gott! Kramis!

2010-03-17 @ 22:15:03
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/
Postat av: sofia

håller med föregående talare, kul att se lite liv på blogge igen :) den där stranden längtar jag inte alls till, ni får ta bort snön tills om en vecka för då kommer jag hem! :D puss o kram

2010-03-18 @ 11:17:24
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0