6 mars

När jag gick ner i morse stod tre fasaner ute i trädgården.
Jag öppnade försiktigt dörren för att ta kort, men dem var väldigt skygga och sprang
fort sin väg. Men en bild hann jag ta innan dem försvann.


-11 grader var det ute. Solen sken och alldeles stilla.
Jag tar på mig varma kläder, min M3 -spelare med "Flickan som lekte med elden"
i och går en promenad till hamnen.
Där fanns svanar.


Solen lyste verkligen starkt när jag gick hem, tog denna bild som
är vägen mot kiosken.


När jag tar bilder med min kamera ser jag inte alltid hur bilden blir.
Det blir en överaskning när jag stoppar minneskortet i datan.
Och denna bild blev verkligen bra skärpa på.

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilka fina bilder! är det med din eller min kamera? :) puss och kraaam!

2010-03-08 @ 09:24:43
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0