1 september

Nu är det höst. Det gillar jag. Jag föredrar hösten om man måste välja.
Luften är klar, färgerna börjar ändras, man återgår till rutinerna, sitter inne
och myser med tända ljus.


Idag hände det som jag inte ville skulle hända. Min M3-spelare la av.
Den är mitt allt när jag är ute och går och springer.
Har harft den i 2-3 år. Det blir att skaffa en ny, det är så skönt att lyssna
på bok när man är ute.
Jag har blivit inspirerad av min syrras blogg, hon visade upp sina växter.
Jag gick nyss en runda och tog kort på mina, det går inte att jämföras
med henne. Men i alla fall...










Kommentarer
Postat av: Syrran

Härlig asterbukett! Och du har ju så fina fuchior!

Ses ikväll!

2010-09-01 @ 14:16:44
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0