12 september

I fredags rensade vi i sovrummets garderob. Tog ur allt så vi kunde
dammsuga också.
Vi köpte även en ny byrå till sovrummet.
Den var lite större, fick bättre plats med lakan och handukar.

Den gamla ställde vi ut i friggan.

På kvällen kom grannarna på mat.
Det blev först paj och kräftor.


Och därefter en ny efterrätt. I programmet "halv åtta hos mig" på
4:an denna vecka har jag hämtat detta recept.
Hemmagjord hallonglass med maräng.

Visst ser det gott ut?
Idag söndag har jag tvättat 2 bilar, och klippt gräset.
Anders och jag tog en promenad på stranden bort till Tofta.
Varmt och blåsigt, därefter fika och en Walanderfilm.

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken snygg byrå! och det blev ju jättebra med den gamla i friggan istället. kul att läsa vad ni sysslar med där hemma :) saknar er alla! puss och kram <3

2010-09-12 @ 23:37:59
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Syrran

mmm, så gott det såg ut, både kräftor och efterrätten framförallt..:o)

Så du piffar också till det därhemma ser jag! Kram!

2010-09-13 @ 21:06:03
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0