8 sept

Det blev en sväng på Linds i går.
Köpte ny ros till min rosenrabatt.



Nu har jag 3 rosor i rabatten.

Jag köpte även en liten kål som står på framsidan av huset.


Det blev en promenad till stranden också.
Vilka underbara kvällar vi har haft här ute den sista veckan.
I går var det inte riktigt så stilla som i förrgår, men
några fina blder blev det.(tycker jag i alla fall)



Det är lågvatten just nu, fin bred strand.
Och inte alls så mycket stenar på botten.
Men maneter fanns det mycket av.


Kommentarer
Postat av: Syrran

åh, vad det ser härligt ut på stranden...badat?

Och så vill vi ju veta vad rosen heter..:o)

2010-09-08 @ 22:54:35
URL: http://www.rosorochruiner.blogspot.com/
Postat av: Sofia

åh vad fint mamsi! <3 både nya rosen och stranden, nu längtar man ju tillbaka hem litegrand... puss och kram!

2010-09-09 @ 19:42:08
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0