2 april

I natt så har jag och Tim sovit på Alléskolan.

Hela Tims klass hade varit duktiga i skolan, och som belöning fick
dem en övernattining på skolan.
Kvällen började på Svenska spel med bad i två timmar.
Sedan pizza i skolmatsalen.

Jag och Tim delade på en pizza.
Alla 16 barn i klassen var med. Och så tre mammor som sov över.
Efter pizzan var det film i klassrummet, där vi även skulle sova.

Många madresser blev det.
Vi såg "Hundra gånger starkare". En bra film tyckte jag.
Halv tolv släckte vi lampan och då skulle det vara tyst.
Jag somnade ganska snart.
Kvart över 6 vaknade dem första, efter 6 timmars sömn.
Klockan 9 gick barnen hem, en del blev hämtade av föräldrar.
Alla barn verkade nöjd med natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0