Juldagen

Så var då min julkalender över. Det gick rätt bra att hitta på nya bilder
till varje dag.
Min juldag började med julotta i Eskelhem kyrka. Det är stämningsfullt.
Mycket sång och musik, fullt av stearinljus tända i kyrkan.
Man pustar ut efter en hektisk månad.

I går så var det först lunch hos Jacobsson.

Jag hade gjort Jansson, sill, köttbullar, bakat vörtbullar och knäckebröd.

Efter Kalle Anka så kom tomten.
Många klappar var det.

En spännande julklapp var från mina döttrar.
Vi ska till Växjö den 4 februari för att se Melodifestivalen.
Genrep till första deltävlingen.
Ska bli jättekul att åka dit.

På kvällen var med mat hos syrran. Bl a laxtårta och grillade ribben.

Och när kvällen kom var vi alla så här trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0