12 mars

Denna månad är det många som fyller på jobbet, 7 av 15 st.
Jag köpte en liten blomma till vår fikahörna.


I morse var jag ute på en liten springrunda, 30 minuter blev det idag.
Men det var lite halt på vägen, fick springa lungt.
Till lunch skulle jag pröva en ny soppa.

Potatis och spenat soppa. Riktigt god tyckte Anders och jag.
Och nyttig var den ju också.
En sväng på stranden blev det efter lunch.
Nu är dem här nedanför och gräver avloppet.
Dem lämnar små högar sand efter sig.

Och på vattnet är det inte längre is, nu är det snö istället.

Här ute någonstand ligger "mina" tre stenar. Men det är översnöade.

Mot Tofta...
Det var gott om plats på stranden i dag.
Blåste kallt. Längtar till solen och värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0