16 mars

Vi börjar med lördagkvällen.
Då såg vi melodifestivalen hos syrran, först lite mat.
Trevligt. Och rätt låt vann, om man får säga vad man tycker.

Söndagen var det årsmöte i Celiakiföreningen(för dem som ej tål gluten, mjölk, laktos)
Vi var på Kanonen, efter årsmötet var det pizza och bowling.

Jag är inget bra på köttbullar, dem blir inga runda.
Och nu vet jag varför.
Någon sa att man skulle ha bollsinne om man skulle få runda köttbullar,
och jag gillar som bekant inte bollspel. Så nu vet vi det.
Det blir platta köttbullar istället.

Köttfärs, lite salt och kryddpeppar. Mycket godare än köpta köttbullar
enligt min äkta hälft.
En promenad på stranden blev det idag också. Solen strålade
men det blåste lite kallt.
Snön ligger ännu kvar i vattnet.



Varit på styrelsemöte i Endre ikväll.
Så nu tänkte jag skriva rent protokollet.
Vi fick denna goda tårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0