13 februari

Det har varit en tuff vecka.
Förra helgen var jag bortrest, onsdagen fick jag jobba
och nu i helgen har jag också varit bortrest.
Denna gång var det personalkonferens med XL-Bygg i Stockholm.
Mycket trevligt, jag och 5 killar från jobbet.

I fjol kom vår snösläde fram den 25 november.

I år kom den ner från vinden den 9 februari.
Vi har fått besök på vår parkering.

Campare kanske??
Nej, jag tror att det är dem som ska gräva avloppet som ska bosätta sig här ute.

Och ni är väl nyfikna på hur det ser ut på stranden.
Vi har is och snö en bit ut, nästan framme vid "stora stenen".

Solen är precis på väg ner, söndagkväll klockan 16.30

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ser väldigt fint ut på stranden.

Glöm inte att ta avgift av Camparna. Det går åt mycket el tror jag med tanke på istapparna på husvagnen..... hare gott



Ryssan

2012-02-14 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0