24 januari

Idag fyller min blogg 5 ÅR!!!
 
Jag började skriva för att berätta om när vi skulle bygga nytt hus i Gnisvärd.
Då  i januari hade vi ritat huset och det var dags att lämna in för bygglov.
Från början var det tänkt ett 2plans hus, men det fick vi inte bygga så då
blev det 1 ½ plan. Och det blev riktigt bra.
 
Igår var jag hemma på förmiddagen och jobbade.
Ja, inte bara jobb får jag erkänna.
Det var kallt i natt och i morse var det -11 grader.
Då passar det bra med en brasa.
Och en kopp kaffe med en färsk veckotidning. Mysigt.
Jag åkte sedan till Visby.
Där tränade jag och Tim påFormVisborg.
Först kör vi lite på löpbandet, sedan gymmet.
Jag fick en liten stund själv på stan. och då hittade jag denna klänning.
Tyckte den var fin.
 
Som avslutning denna dag var det styrelsemöte i Celiakiförbundet.
Vi hade lite tårta till fikat.
 

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Verkar ha varit en bra dag igår - och grattis till 5 år med blogg! Tiden går! Och nu skall hon börja modeblogga ser jag ;) Söt klänning!
Kram!

2013-01-24 @ 10:49:46
Postat av: storsyrran

Grattis bloggaren.

Ser framemot en fortsatt modeblogg:-)

Fin klänning på en fin tjej.

Kram ryssan

2013-01-28 @ 09:47:43
Postat av: Sofia

Jättefin klänning! Finaste mamma :) <3

2013-04-01 @ 22:27:48
URL: http://worldofsoso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0