6 januari

I går var det dax för bad igen.
Så här snygga var vi innan badet.


I morse fixade Sofia och jag frukost, det blev the, skinkmacka och frukt.


I dag har vi varit hos syrran och haft julgransskakning med fiskdam.
Även dem vuxna fick fiska. Varierande innehåll, jag fick skumtomtar.

Min bloggande syster har blommig fredag och jag har funderat på vad
jag skulle kunna hitta på. Jag tänkte på Veckans tips.
Kan vara en maträtt, en bok, ett teveprogram, en film.
eller något annat tips. Tänkte börja på söndag.......

Kommentarer
Postat av: Din bloggande syster....

Ser fram emot tipssöndag!

By the way; vad snygga ni är!

2010-01-06 @ 22:24:34
URL: http://rosorochruiner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0