31 december

Jag tänkte summera mina resor under detta år.
Jag är inte ofta iväg, men jag har nu räknat ihop att jag lämnat ön 6 gånger.
Första gången var i februari då jag fick se Delfinal i Melodifestivalen i Växjö med mina döttrar.
Detta är inte vinnarlåten, men Lorén vann och det gjorde hon stort(till slut)
Sedan under våren var jag i Stockholm med mina systrar. Underbart kul
Och så iböjran på juni så tog Sofia examen.
I denna skola har hon gått i 3 år och nu är hon utbildad byggnadsingenjör.
Och har fått jobb på ett företag som heter Sto.
I september tog jag familjen med till Kalmar och Växjö för att hälsa på
min barndomsvän. Våra mammor var bästisar som ungdomar.
Här är vattentornet i Växjö.
Vi och mina systrar tar ännu en resa till Stockholm för att  umgås och shoppa.
Sista resan för i år blev en tripp till Kalmar (Det blev 4:e gången i år)
En helg med dotterna med shopping, julmarknad, bak och mys.
 
Första snön kom. Vi hade en skön promenad i vackert vinterväder.
Och vad väntar nästa år.
En resa till värmen troligtvis, någon shoppingresa till Stockholm kan man hoppas på.
Ösnkar er alla en riktigt GOTT NYTT ÅR
 

Kommentarer
Postat av: syrran

Ja, och två av resorna var jag med på =) Och nu hoppas jag på en eller två gemensamma resor i nästa år!
Kram och gott slut och Gott nytt år Syrran!

2012-12-31 @ 13:00:01
URL: http://rosorochruiner.blogspot.se/
Postat av: andra syrran

God fortsättning, ja jag ser oxå framemot fler shoppingresor till storstaden tillsammans med er.
:-))))))
Alltid lika roligt

Kramiz storsyrran

2013-01-07 @ 08:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0